ploigisi h3
bottom_neo.jpg

Εκτρώσεις - Η απόξεση των συνειδήσεων, του νόμου και των αξιών...


Σε αυτό το νέο μας άρθρο στον αγώνα κατά των εκτρώσεων θα ασχοληθούμε με δύο βασικά θέματα. Το πρώτο θα είναι να αντικρούσουμε κάποιες απόψεις σχετικά με χαρακτηρισμούς που αποδίδονται από διαφόρους σε όσους υπερασπίζονται τα μικρά αυτά παιδάκια που ξεσχίζονται καθημερινά και το δεύτερο -και σημαντικότερο- με αφορμή ένα συγκλονιστικό βίντεο που βρήκαμε να μιλήσουμε για το θέμα της νομιμοποίησης των εκτρώσεων.

Κάνοντας λοιπόν μια έρευνα στο διαδίκτυο αναζητώντας υλικό για να γράψουμε κατί καινούριο για τις εκτρώσεις συναντήσαμε διάφορες θέσεις και απόψεις σε ορισμένα sites και fora για το επίμαχο θέμα. Οι θιασώτες του δικαιώματος του κατατεμαχισμού και της πολτοποίησης των κρανίων των εμβρύων αυτοπροσδιορίζονται ως προοδευτικοί ενώ αυτοί που αγωνίζονται για την υπεράσπιση της ανθρώπινης ζωής και του δικαιώματος του νεαρού ανθρώπου να δει το φως του κόσμου ως εκπρόσωποι του μεσαίωνα, συντηρητικοί, αρτηριοσκληρωτικοί που κηρύττουν καθισμένοι στα μάρμαρα της εκκλησίας.

Μάλιστα σε συγκεκριμένη σελίδα κάποιος τόλμησε να μη μιλήσει με λόγια αλλά με εικόνες για το θέμα παραθέτοντας link της δικής ιστοσελίδας και συγκεκριμένα του άρθρου Εκτρώσεις - Μια εικόνα χίλιες λέξεις... Ο άνθρωπος εισέπραξε από ορισμένους ειρωνείες όπως π.χ. ότι τους άνοιξε την όρεξη βλέποντας τα σφαγμένα παιδιά ενώ και για εμάς επιφυλάχτηκε ιδιαίτερη τιμή καθώς αποκληθήκαμε φανατισμένοι μουλάδες, άνθρωποι της εκκλησίας του μεσαίωνα και όπως προαναφέραμε κήρυκες των μαρμάρων. Ο άνθρωπος αυτός πήρε την πρωτοβουλία να μας ενημερώσει σχετικά όντας απογοητευμένος από τις αντιδράσεις αυτές. Κι εμείς ειλικρινά ταραχθήκαμε γιατί καταλάβαμε ότι αυτός ο πάγος στις ψυχές των σημερινών ανθρώπων της ηδονής, της διασκέδασης και της ανευθυνότητας δε λιώνει με τίποτε, ούτε καν μπροστά στο θέαμα των σφαγμένων μωρών. Αντίθετα μάλιστα τους ανοίγει και την όρεξη. Ειλικρινά ο Θεός να μας φυλάει από τέτοιους ανθρώπους, διότι σε αυτούς κρύβεται η σκληρότητα και η απανθρωπιά του μεσαίωνα της Δύσης. Ίσως όμως ο συμπαθής αναγνώστης μας να έριξε αλάτι σε ένοχες συνειδήσεις με την παράθεσή του αυτή. Είναι η μόνη λογική εξήγηση...

Το "αρτηριοσκληρωτικοί" το αντιπαρερχόμαστε άλλωστε οι περισσότεροι εδώ είμαστε από 26 έως 40-42 ετών και επομένως δεν αντιμετωπίζουμε τέτοια προβλήματα. Όσο για τα μάρμαρα των εκκλησιών, εμείς αρκετές φορές ασκήσαμε -ειδικά μέσα στο forum- οξύ έλεγχο στην ηγεσία της Εκκλησίας για τις επιλογές της, η οποία αντί να ξεσηκώσει τους πιστούς, να αφυπνίζει συνειδήσεις και να σώζει παιδιά και γυναικείες ψυχές ασχολείται με άλλα πιο "σοβαρά" ζητήματα όπως π.χ. το ποιος θα καθίσει στο θρόνο. Δεν πειράζει όμως, τιμή μας να υπερασπιζόμαστε τα παιδιά γιατί εκτός του ότι κι εμείς είμαστε παιδιά που έχουμε παιδιά, δεν ξεχνούμε το Ευαγγελικό:

Κατά Ματθαίον ΙΘ' 14 ο δε Ιησούς είπεν· Άφετε τα παιδία και μη κωλύετε αυτά ελθείν προς με· των γάρ τοιούτων εστίν η βασιλεία των ουρανών


Αυτό όμως που πρέπει να εξεταστεί είναι το πως οι αμετανόητοι -το τονίζουμε αυτό- φονιάδες / φόνισσες και οι φίλοι τους αποτελούν τους προοδευτικούς ενώ όσοι υπερασπίζονται τα αγέννητα αγγελούδια τους συντηρητικούς κτλ. Τον όρο "συντηρητικός" θα τον δεχόμασταν μόνο αν μας αποδιδόταν υπό την έννοια ότι εν έτει 2007 με εκατοντάδες εκατομμύρια εκτρώσεις παγκοσμίως εμείς επιμένουμε να φωνάζουμε για να "συντηρήσουμε" το δικαίωμα του ανθρώπου στη ζωή. Από πότε όμως, να μας απαντήσουν, η πρόοδος ταυτίζεται με την οπισθοδρόμηση; Από πότε η πρόοδος συνδέεται με το φόνο; Πρόοδος σημαίνει να πηγαίνω μπροστά, να έχω προκοπή. Ο φόνος ή μάλλον για να κυριολεκτούμε το σφάξιμο, η συνθλιβή της κεφαλής ενός μωρού, το ξέσχισμα με την ψαλίδα του σώματός του σημαίνουν πρόοδο; Συνεπάγονται ότι η κοινωνία μας προοδεύει; Αν αυτό αποκαλείται πρόοδος, όχι δε θα πάρουμε. Από πότε καλείται πρόοδος ο βίαιος τερματισμός της ανθρώπινης ζωής και συντήρηση / μεσαίωνας η υπεράσπισή της; Και προσέξτε, ειδικά σε μια περίπτωση όπου το θύμα δεν έχει καμία δίοδο διαφυγής, δεν έχει ούτε την παραμικρή ελπίδα με ιδίες δυνάμεις να σωθεί.


Αυτοί λοιπόν που βάζουν τις παραπάνω ταμπέλες μπορούν να παρακολουθήσουν ένα τρομακτικό βίντεο το οποίο υπάρχει στην ιστοσελίδα ΟΜΑΔΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΓΑΖΗΛΟΣ και το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ http://www.abortion.agazilos.org/abort-video.htm επιλέγοντας το μέγεθος των 6 ΜΒ. Και ενδεχομένως να έχουν μια ευκαιρία ακόμη να ξανασκεφτούν τα όσα με θέρμη υποστηρίζουν. Με αφορμή αυτό το βίντεο θα ασχοληθούμε με το θέμα της νομιμοποίησης των εκτρώσεων. Πρέπει όμως να σας ξεκαθαρίσουμε ότι χρειάζεται πραγματικά πολύ γερό στομάχι για να το παρακολουθήσετε και πως η πασίγνωστη "Σιωπηλή Κραυγή" εμένα τουλάχιστον μου φάντασε κωμωδία μπροστά στο συγκεκριμένο οπτικό ντοκουμέντο. Πρόκειται για δύο εκτρώσεις όπου όπως η ιστοσελίδα αναφέρει: "Η ταινία που μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ είναι σε format Windows Media Player (.wmv) και τη βρήκαμε στο http://abortionno.org/Resources/audiovideo.html . Την επιλέξαμε επειδή στις πρώτες σκηνές παρουσιάζει αμβλώσεις που γίνονται σε μικρή ηλικία της εγκυμοσύνης, ενώ άμβλωση σε προχωρημένο στάδιο παρουσιάζεται μόνο στο τέλος και για λίγο, οπότε ανταποκρίνεται καλύτερα στα δεδομένα της χώρας μας." Αξίζει να το δουν όλοι οι ζηλωτές των εκτρώσεων αλλά και όσες τυχόν γυναίκες έχουν υποπέσει σε αυτό το φρικτό έγκλημα. Άλλωστε αφού κατ'αυτούς δεν πρόκειται για ανθρώπους, τι έχουν να φοβηθούν;

Ύστερα από το παραπάνω βίντεο το οποίο παρακολουθήσαμε, πιστεύετε ότι δικαίως νομιμοποιήθηκαν οι εκτρώσεις στη χώρα μας; Γιατί; Σε τι διαφέρουν από ένα φόνο; Σε τι διαφέρει η γυναίκα του βίντεο από ένα δολοφόνο; Από ένα κοινό εγκληματία; Η μόνη διαφορά είναι ότι ένας κοινός δολοφόνος σκοτώνει κάποιον τρίτο συνήθως ενώ εδώ η γυναίκα το ίδιο της το παιδί, αλλά αυτό μάλλον δεν αποτελεί στοιχείο υπέρ της. Παρεπιπτόντως εντύπωση αποτελεί και αυτή η απάθεια του γιατρού που δεν έχει πρόβλημα με την κινηματογράφηση της εκτέλεσης, ίσως γιατί και για αυτόν η συνείδηση έχει πλέον εκλείψει. Το βίντεο όμως αποδεικνύει περίτρανα ότι πράγματι ο γιατρός ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Το γιατί το κάνει το έχουμε ήδη αναλύσει σε άλλο άρθρο μας. Νομιμοποιήθηκαν λέει οι εκτρώσεις γιατί οι γυναίκες κατέφευγαν σε ιδιωτικά ιατρεία και διέτρεχαν κινδύνους ακόμη και για τη ζωή τους. Ε και; Κι ο κλέφτης όταν κλέβει διατρέχει κινδύνους, μήπως να νομιμοποιήσουμε και τις κλοπές; Κι ο εμπρηστής διατρέχει κινδύνους όταν καίει τα δάση. Να νομιμοποιήσουμε τον εμπρησμό; Κι ο κάθε εγκληματίας όταν παρανομεί διατρέχει κινδύνους, μήπως να καταργήσουμε όλους τους νόμους; Όταν η μάνα σκέπτεται και αποφασίζει να σφάξει το παιδί της, τότε είναι άξια της μοίρας της και όλων των κινδύνων που συνεπάγονται, άλλωστε τις πραγματικές ψυχοσωματικές επιπτώσεις των εκτρώσεων ο ανθρώπινος νόμος δεν τις αντιμετώπισε κι εξακολουθούν να υπάρχουν είτε στο ιδιωτικό ιατρείο είτε στο νοσοκομείο είτε στην ιδιωτική κλινική. Αυτή μάλιστα τη διάσταση την έχουμε αναλύσει σε άλλο άρθρο μας. Ο αριθμός ρεκόρ των 150.000-200.000 εκτρώσεων το χρόνο στην Ελλάδα αν και πολλοί κάνουν λόγο για 300.000 δεν αφήνει πολλά περιθώρια ακόμη για απραξία. Αυτές οι γυναίκες λογικά δε θα μπορέσουν να αποκτήσουν παιδί όταν θα το αποφασίσει ο εγωισμός τους ή ο σύντροφός τους ή και οι δύο μαζί, και η χώρα μας που τόσο υποφέρει από το δημογραφικό θα μπορούσε τουλάχιστον να μην ανοίγει το δρόμο στην ανομία. Αλλά τι περιμένουμε από την πολιτεία; Ευαισθησία; Το κράτος πάντα κοιτάζει τα ταμεία του. Όσοι υπέρμαχοι των εκτρώσεων θεωρούν τη νομιμοποιήσή τους ως απόδειξη δημοκρατίας και στοιχείο ευαισθησίας του κράτους, μάλλον κοιμούνται στον ξύπνιο τους ή κάνουν χρήση παραισθησιογόνων. Προφανώς το κράτος σκέφτηκε ότι γιατί να πηγαίνουν χαμένα και κρυφά/αφορολόγητα τόσα χρήματα από τις εκτρώσεις κάθε χρόνο; Ας τις νομιμοποιήσω και ας τα εισπράττω εγώ, αφού όλο και κάποιος φιλάργυρος φακελάκιας θα βρεθεί να τις εκτελέσει. Όπως άλλωστε αποποινικοποίησε τη μοιχεία όχι για να μην εξευτελίζεται ο μοιχός αλλά γιατί η μοιχεία φέρνει δωράκια, πολυδάπανες εξόδους, γεύματα, εκδρομές και γενικώς κίνηση του χρήματος η οποία συνεπάγεται έσοδα για το κράτος μέσω των φόρων. Όπως αντίστοιχα κηνυγά τις κρυφές λέσχες γιατί θέλει αυτό με τα καζίνο να τα ρουφάει όλα. Το κράτος λοιπόν υπηρετεί το μαμωνά, όχι το Χριστό κι ας τον διατηρεί ακόμη σε κάποιες αίθουσες σε εικόνα μέχρι να τον ξηλώσει κι απο κεί.

Υπό το πρίσμα λοιπόν του κέρδους νομιμοποιήθηκαν εδώ και 21 χρόνια οι αμβλώσεις. Ούτε η δημοκρατία ούτε η ευαισθησία τις νομιμοποίησε γιατί πολύ απλά αυτές οι αξίες έχουν εκλείψει. Αν υπήρχαν, θα προστάτευαν τα θύματα κι όχι τους θύτες. Θα υπερασπίζονταν το δικαίωμα στη ζωή. Ήρθε όμως ο διάβολος εξοπλισμένος με χαρτονομίσματα αντί για λαβίδες και χειρουργικές ψαλίδες έκανε απόξεση των ηθικών αξιών από τη μήτρα της ψυχή της κοινωνίας μας. Δε φταίει όμως ο διάβολος αλλά εμείς που κάναμε έκτρωση στην ψυχή μας...

footer
  • Τετάρτη 22 Νοεμβρίου

    Φιλήμονος, Κικιλίας, Βαλλεριανού και Τιβουρτίου μαρτύρων
  • Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 89 επισκέπτες και κανένα μέλος

Δημιουργία ιστοτόπου ΑΔΑΜ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ